Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пшинка Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Пшинка Г. В. 
Напрямки розробки і обґрунтування інноваційної стратегії [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 277-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пшинка Г. В. 
Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // International scientific journal. - 2016. - № 4(2). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_4(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пшинка Г. В. 
Роль наукової спадщини Ф. Р. Дунаєвського в розвитку менеджменту в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Міжнародний науковий журнал. - 2016. - № 5(3). - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_5(3)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.785 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пшинка Г. В. 
Роль наукової спадщини Ф. Р. Дунаєвського в розвитку менеджменту в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 48. - С. 233-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2016_48_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пшинка Г. В. 
Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємств [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2018. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.895 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пшинка Г. В. 
Інноваційні напрями розвитку сучасного менеджменту [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 7(2). - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_7(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гетьман Л. Г. 
Особливості маркетингу на ринку інформаційного продукту [Електронний ресурс] / Л. Г. Гетьман, Г. В. Пшинка // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 3(1). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_3(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.331 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пшинка Г В. 
Розвиток соціального капіталу підприємства та економічної поведінки персоналу під впливом культурних змін [Електронний ресурс] / Г В. Пшинка // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 16. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_16_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського